top of page
  • Obrázek autoraKuboj

VÍKEND S TREKAŘEMA (Krkonoše)

Na instagramu se vytvořila parta lidí, kteří rádi choděj a dávaj to najevo. Myšlenka dát dohromady nějakej společnej víkendovej trek se realizovala právě tento víkend v Krkonoších. Ostatní sice začali už ve čtvrtek, já ale vzhledem k pracovním povinnostem jsem mohl dorazit až v pátek večer. Pro mě to všecko začalo pořádným večerním čelovkovým randálkem z Harrachova na Voseckou budou. 8,3 km do kopce za 1h 10min jde jednoduše definovat jako randál. Hned po mém příchodu do rozjeté veselice na Vosecký se ono kouzelné slovíčko "randál" šířilo jako kůrovec v monokulturním smrkovém lese. V sobotu ráno se vyrazilo na Labskou louku a pak přes Harrachovy kameny na Pančavský vodopád a do Labského dolu. V solidním tempu, kdy by lecjaký dayhiker měl jazyk na vestě, jsme si zároveň užívali podzim a kochali se krásnými tvary vrcholových partií našeho nejvyššího pohoří.

Klesali jsme Labský dolem, který se krásně vybarvil do barev podzimu, abychom pak zase stoupali údolím Bílého Labe až na Luční boudu. Nejhezčí pasáž pro mě byla horní část údolí Bílého Labe a pohled na Stříbrný hřeben a Stříbrné návrší, kde jsem za hezkého počasí ještě nebyl. Dlouhý výstup byl na Luční boudě po zásluze odměněn ochutnávkou místního piva Paroháč, který hrdě drží primát nejvýše položeného pivovaru v Česku (1 415 m n. m.). Pak už jsme jen přes Luční horu došli až na Výrovku, kde byla večeře ve stylu "dej si co chceš" za pouhých 150 kč. V neděli jsme se probudili do krásnýho dne, kdy údolí zahalila inverzní nízká oblačnost a na hřebenech bylo snový počasí. Přes chalupu Na rozcestí se pak už jen sešlo do Pece pod Sněžkou.

Tahle parta trekařů ovšem nebyla na stejný vlně jen z hlediska chůze a hor, ale taky humor máme dost stejnej. Dlouho jsem se tak randálně nenasmál. 😄 A proto není divu, že Fiki pojmenoval tuhle partu jako "Moje krevní skupina". Na dalších randálech naviděnou bejci!

Randálové on the road!

Celkem nachozeno 39,9 km (zbytek party cca 60 km).

Trasa zde: Víkend s trekařema den 1. 25,4 km • 6:13 hod https://mapy.cz/s/nudotofemo Víkend s trekařema den 2. 6,2 km • 1:37 hod https://mapy.cz/s/fevadutola + 8,3 km Harrachov —> Vosecká bouda