top of page

HRP DEN 7.

(dnes 19,7 km; ↑ 992 m, ↓ 286 m; celkem 163,8 km) Bolquère → Estany de Trebens

ŽRANICE V PLA DE LA CREU A KRAJINA PLNÁ JEZER

U kostela v Bolquère vstáváme bez budíku a bez ambicí. Dneska máme v plánu jednu důležitou věc - supermarket v Pla de la Creu. Popocházíme pár kilometrů a najednou se před námi zjevil ten obrovskej obchoďák. Údajně nejlepší resupply point na celym HRP nám umožnil si udělat první obrovský trailový bagety. Ta moje obsahovala pesto, prosciutto crudo, mozzarelu, rajče. Fiki si tam švihnul ještě paštiku. Snědli jsme každej půlku a zbytek jsme si zabalili na odpoledne. Kalorickej nášup jsem doplnil třema espressama a moji milovanou tartaletkou - tentokrát Tartalette a la Catalan. Toto vše bylo zalito 0,75 l pomerančovýho džusu.

Poté, co jsme se najedli, jsme šli do supermarketu znova. Dokoupili jsme zásoby na dva dny, pár piv a flašku rumu. Ještě než jsme vyrazili jsme si jeden škopek šlehli. Flaška rumu měla měl litr a petka, co který jsme to přelejvali, měla jen 0,7 l. Nezbývalo nic jinýho, než se obětovat a tu nula trojku do sebe taky kopnout. Když to shrnu, u supermarketu jsme strávili 5 hodin a jedli jsme a pili jsme do stavu absolutní tělesné saturace.

Asi v 15 hod vyrážíme směrem k jezerům Etangs du Carlit. Byli jsme trošku omámený tím rumem, ale stezka byla příjemná a umetená. U Estany de la Pradella jsme už měli ty naše bagety snědený a otevřeli jsme si další pivko a udělali další kafe. Svítilo sluníčko a tak jsme se vykoupali, kochali se a povídali si o životě a o práci. K večeru jsme zase práskli do koní a kolem dalších sedmi krásných jezer jsme stoupali výš a výš. Krajina byla plná ledovcových jezer, které jsou propojeny roztomilými vodními toky a vodopády. Vzadu na horizontu byl včerejší hřeben Bastiments. Ve sluchátku jsem měl Honzu Nedvěda a mrazilo mi v zádech.

Sám sobě jsem si položil otázku: „Co ještě víc by sis teď přál?“ Odpověď byla - VŮBEC NIC. Fyzicky se cítím skvěle, mám všude čistou vodu, plnej pupek a tolik svobody. Zapíchli jsme to u Estany de Trebens a vařili další žrandál těstovin s rajčatovou omáčkou a parmezánem.

Hiker hunger, jak se říká neutuchajícímu hladu na trailu, se u nás rozjel naplno. Pokud máte pocit, že do sebe jen jídlo soukáte, abyste přežívali, běžte na trail. Tady nejíte, abyste žili, tady žijete, abyste jedli!

Randálům zdar! Kuboj Marmoťák . . . #hrp #hauteroutepyrenees #pyrenees #hrpultimatecrown2022